top of page
Logotip de l'Aquelarre de Cervera

El Mascle Cabró i la Bruixa, protagonistes del cartell de l’Aquelarre 2021

  • Writer: Aquelarre de Cervera
    Aquelarre de Cervera
  • Aug 25, 2021
  • 1 min de lectura

El cartell de l’Aquelarre de Cervera d’enguany és obra del dissenyador gràfic cerverí Roger Farré.


El dissenyador Roger Farré destaca que “he volgut plasmar un retrat dels dos personatges principals de la festa, mirant-se directament, un no pot existir sense l’altre, es necessiten i nosaltres els necessitem per poder seguir gaudint de l’Aquelarre any rere any.”


A més del cartell il·lustratiu de l’Aquelarre 2021, Roger Farré també ha dissenyat el programa oficial d’actes, que inclou les activitats del dijous 26 al diumenge 29 d’agost.


A causa de la pandèmia de la Covid-19 i les restriccions vigents, aquest any la programació de l’Aquelarre és un format molt reduït i en un únic espai, la plaça de cal Racó. Ha estat consensuada entre la Regidoria d’Aquelarre de la Paeria i les entitats locals implicades en l’organització de la festa, malgrat ser un format que està molt lluny del que tenim entès com a Aquelarre.


El cartell oficial és un dels principals elements identificadors de la festa i des de l’organització s’ha apostat per mantenir-lo.



 
 
 

Comments


Organitza:

Patrocinador principal:

Amb el suport de:

Producció musical:

Col·labora:

© 2024 AQUELARRE DE CERVERA

aquelarre@aquelarre.cat

bottom of page