top of page
Logotip de l'Aquelarre de Cervera

La Trobada de Bestiari, un dels actes més esperats de la festa

  • Writer: Aquelarre de Cervera
    Aquelarre de Cervera
  • Aug 14
  • 1 min de lectura

La Trobada de Bestiari és l'acte que dona el tret de sortida al cap de setmana d'Aquelarre. Aquest any serà el divendres 28 d'agost (a partir de les 19.00 hores) i reunirà algunes de les figures més emblemàtiques del bestiari festiu català, que desfilaran i es presentaran davant del públic en un ambient festiu i familiar, a la plaça de la Universitat.


Figures participants

En aquesta edició hi participaran el Drac Aimeric de la Vall d'Ondara, el Drac de Vilanova i la Geltrú, el Drac dels Monjos de Santa Margarida i els Monjos, la Bèstia de Parets del Vallès, així com Lo Carrancó Bilandó i la Tarasca de Cervera, que exerciran d'amfitrions.


La Trobada de Bestiari és un dels actes més esperats per moltes famílies i un dels que desperta més curiositat entre els infants, que tenen l'oportunitat de veure de ben a prop aquestes figures fantàstiques, conèixer-ne les formes i descobrir els personatges que omplen l'imaginari de la cultura popular catalana abans que el foc i la música prenguin protagonisme durant la nit.


A més de donar la benvinguda a les colles convidades, la trobada és també un espai per posar en valor la riquesa i la diversitat del bestiari festiu, una de les expressions més singulars de la cultura popular del país. Figures de dracs, bèsties i éssers mitològics compartiran escenari en un acte que cada any aplega centenars d'espectadors.



 
 
 

Comentaris


Organitza:

Patrocinador principal:

Amb el suport de:

Producció musical:

Col·labora:

© 2024 AQUELARRE DE CERVERA

aquelarre@aquelarre.cat

bottom of page